Pénzügyi irodai asszisztenst keresünk!

Pénzügyi irodai asszisztenst keresünk! Ha pörgős munkára vágysz, sok rendezvénnyel, jól szervezed az idődet és még kreatív is vagy akkor várunk a MAJOSZ budapesti csapatába! 

Feladatok:

  • a cég tevékenységéhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése tárolása, archiválása, szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs teendők;
  • adatgyűjtés és -rögzítés, nyilvántartások vezetése, havi pénzügyi kimutatások készítése;
  • szerződések nyomon követése, szerződések pénzügyi szempontú felügyelete, bejövő/kimenő számlák kezelése adminisztratív kezelése;
  • külföldi kiküldetési rendelvény, útiköltség-elszámolás elkészítése;
  • pénztárkezelés, pénztári nyilvántartási feladatok ellátása;
  • utalások előkészítése, kapcsolattartás a könyveléssel, anyagok összeállítása;
  • munkavállalókkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása a munkaügy részére;
  • számlázó, iktató program kezelése (számlázás, iktatás) banki tranzakciók kint lévőségek figyelemmel kísérése;
  • vezető(k) mindennapi munkájának segítése, támogatása;
  • az iroda működéséhez szükséges tárgyi feltételek biztosítása, beszerzések bonyolítása, irodaszer és egyéb beszerzések koordinálása, intézése;
  • vendégek, ügyfelek fogadása, megbeszélések szervezése, az iroda működésének menedzselése;
  • telefon kezelése, posta-levélfeladás, postai ügyintézés;
  • a jelenleg folyamatban lévő pályázat koordinálása, menedzselése;
  • számlák, egyéb bizonylatok elszámolhatósági szempontú ellenőrzése, záradékolása;
  • projektek pénzügyi elszámolásainak elkészítése, szükség esetén a hiánypótlás teljesítése;
  • új pályázat(ok) kidolgozásában való aktív részvétel;
  • rendezvények szervezése, valamint azokon való részvétel;
  • határidős és ad hoc feladatok gyors, precíz elvégzése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú végzettség (pénzügyi, gazdasági);
  • minimum 3-5 éves tapasztalat;
  • képesség párhuzamos feladatok, folyamatok kezelésére;
  • tárgyalóképes angol szóban és írásban egyaránt;
  • MS Office (Word, Excel, levelezés) magabiztos ismerete;
  • jó kommunikációs és szervezési készség;
  • teherbírás, stressztűrő képesség;
  • önálló munkavégzés és problémamegoldás.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • pályázatok pénzügyi elszámolásában szerzett munkatapasztalat,
  • B típusú jogosítvány + vezetési gyakorlat.

Amit kínálunk:

  • rugalmas munkavégzés;
  • szakmai fejlődés lehetősége;

Jelentezés magyar nyelvű önéletrajzzal a majosz@majosz.hu email címen. Kérjük a tárgy mezőbe írd bele a pozíció megnevezését.

Jelentkezési határidő: 2018. 11. 18.